Altijd doen: het jaar uitluiden met kerstpakketten

Kerstpakket

Zo langzamerhand bereiken we de periode van het jaar waarin de meeste bedrijven een kerstpakket uitkiezen en dit pakket vervolgens in veelvoud bestellen. Het merendeel van de bedrijven doet dit al in augustus of september. Ja, ook dit jaar zullen naar verwachting weer veel kerstpakketten over de (digitale) toonbank gaan. Deze pakketten zijn hoe dan ook toch een uitstekende manier voor een werkgever om aan zijn of haar werknemers te laten blijken dat de getoonde inzet van het afgelopen jaar op prijs wordt gesteld. Overigens zijn er manieren waarmee het niet nodig is deze pakketten al aan het eind van de zomer te bestellen. Je kunt je ontvangers hun pakket namelijk ook zelf laten samenstellen. Lees verder om te weten welke voordelen die keuze met zich meebrengt.

Kerstpakket

Ontvangers zelf pakket laten samenstellen? Dat levert deze voordelen op

Je medewerkers zelf laten kiezen welke producten ze in hun kerstpakket willen; het is iets waar steeds meer bedrijven voor kiezen. En dat is zonder meer een prima keuze. Deze werkwijze, waarbij de ontvanger een bepaald saldo aan krediet kan besteden in een kerstpakkettenwebshop, levert namelijk de volgende voordelen op:

• Je hoeft als leidinggevende niet per se op tijd je kerstpakketten te bestellen.

• Mensen ervaren keuzevrijheid als iets positiefs.• Je ontvangers zullen producten kiezen die ze ook echt willen hebben. Daarmee voorkom je dat ze spullen krijgen die ze niet nodig hebben en dus weggeven of weggooien; iets dat met traditionele kerstpakketten vaak gebeurt.